Lutrija BiH, naš dugogodišnji klijent, povjerila nam je zadatak da kreiramo kampanju za novu igru Loto 6/39 koja će zamijeniti jednu od dvije omiljene iz Lutrijine ponude – SuperLoto. Novu igru karakteriše manje kuglica u bubnju što igračima donosi veće šanse za dobitak, a planirano je bilo u potpunosti promijeniti vizualni identitet, logo i komunikaciju igre.
Imali smo dva glavna cilja: zadržati stare i zainteresovati nove igrače.
Kako bismo promovirali igru na pravi način i izazvali željenu pažnju, morali smo osmisliti nešto novo i u potpunosti promijeniti pristup promociji igara koje je Lutrija do sada imala.
Odlučili smo se za hrabar potez angažiranja influensera koji, ne samo da će promovirati igru na svojim društvenim mrežama, nego će biti i glavni akteri promotivnog spota i zaštitna lica kampanje generalno.
Vodeći se željom da naša sretna ekipa bude što više različita te postigne što veći doseg različitih ciljnih skupina, oformili smo dream team koji su činili: Ana Bavrka, Adi i Nestera Bebanić, Kenan Tahirović, Maja Topčagić i Hana Hadžiavdagić.

Glavni cilj je bio da svi „polude“ za novom igrom, pa smo skladno tome kampanju nazvali „LUDI ZA LOTOM“, a kroz spot i društvene mreže prikazali kako većina nas zaista bira svoje sretne brojeve – vidimo ih gdje god se okrenemo: na vratima hotelske sobe, kroz rođendane najmilijih, na zidovima, na saobraćajnim znakovima…
Snimili smo pojedinačne spotove za influensere Anu, Adija i Nesteru, Kenana i Maju…
ANA: https://www.facebook.com/lutrija.ba/videos/1045803896088038
ADI I NESTERA: https://www.facebook.com/lutrija.ba/videos/563212512472268
MAJA: https://www.facebook.com/lutrija.ba/videos/1839005393132251
KENAN: https://www.facebook.com/lutrija.ba/videos/820977392509317
A potom i zajednički:
Hana je bila dio odvojene podkampanje kroz koju smo dodatno promovirali mogućnost igranja omiljenih igara Lutrije BiH online putem eNovčanika.



Nakon spotova i promo materijala, kreirali smo i landing page www.ludizalotom.ba te kroz društvene mreže u narednih šest mjeseci intenzivno promovirali igru zajedno sa našim influenserima.
Da priča bude još zanimljivija, organizovali smo i nagradne igre i pratioce pozvali da podijele s nama svoje sretne brojeve. Angažman koji smo dobili je bio fenomenalan:
Zajednički trud i novi pristup promociji igre, donijeli su nam fenomenalne rezultate. Za šest mjeseci naša influenser ekipa objavila je X postova, Y storya i Z reelsa na svojim mrežama.