Poliklinika Dijamant je u toku 2023. godine prepoznala potrebu za značajnim unapređenjem kako bi pratila svoj ambiciozni plan širenja usluge transplantacije kose u Sarajevu. Kao novi igrač na tržištu kada se radi o transplantaciji kose, njihova digitalna prisutnost i brend nisu dovoljno odražavali kvalitet usluga koje nude. Cilj je bio jasan – postati regionalni lider u ovoj specifičnoj oblasti, privući veći broj pacijenata i podići svijest o beneficijama transplantacije kose.
Kako bi postigli ove ciljeve, Poliklinika Dijamant nas je angažovala da razvijemo i provedemo sveobuhvatnu marketinšku strategiju, fokusirajući se na ključne tačke kao što su rebranding, redizajn web stranice, optimizacija oglasa i izgradnja baze leadova. Krenuli smo u ovu transformaciju korak po korak.
Prvi korak: Rebranding i pozicioniranje
Jedna od ključnih slabosti na početku bila je neprepoznatljivost brenda. Poliklinika Dijamant je imala solidne temelje, ali nije bila prepoznata na tržištu. Naš prvi zadatak bio je osnažiti vizualni identitet i pozicionirati Polikliniku Dijamant kao izrazito kvalitetnu, ali cjenovno prihvatljiviju opciju za transplantaciju kose. Zadržali smo logo koji su već imali, ali smo osvježili ključne vizuale i odabrali nove boje brenda kako bismo stvorili moderan, dinamičan izgled koji odražava kvalitet i profesionalnost njihovih usluga.
Slogan “Promjena iz korijena” osmišljen je kao centralna poruka brenda – jednostavan, ali moćan izraz koji simbolizuje ne samo fizičku promjenu kroz transplantaciju kose, već i unutrašnju transformaciju koju pacijenti doživljavaju vraćanjem samopouzdanja. Ova poruka ističe se u svim marketinškim materijalima, od web stranice do kampanja na društvenim mrežama.
Drugi korak: Redizajn website-a i SEO optimizacija
Kada smo preuzeli upravljanje digitalnom strategijom Poliklinike Dijamant, zatekli smo jednostavan one-page website sa minimalnim sadržajem i neadekvatnim informacijama za potencijalne pacijente. To nije odgovaralo potrebama tržišta ni očekivanjima korisnika.
Kroz temeljiti redizajn web stranice, kreirali smo modernu i funkcionalnu platformu koja nudi sve ključne informacije o klinici i njenim uslugama. Dodali smo nove sekcije kao što su O nama, gdje smo predstavili stručni tim Poliklinike, i Gubitak kose, gdje smo detaljno opisali uzroke i dostupne metode transplantacije. Sekcija Rezultati nudi fotografije prije i poslije tretmana, pokazujući stvarne rezultate pacijenata. Jedna od najvažnijih novih funkcionalnosti bila je napredna kontakt forma koja omogućava korisnicima da precizno unesu informacije o fazi gubitka kose, što olakšava bržu obradu upita i personaliziran pristup svakom pacijentu.
SEO optimizacija je također bila ključni dio ove transformacije. Proveli smo istraživanje ključnih pojmova za pretragu, integrisali sve potrebne alate za praćenje (Google Analytics, Meta pixel, itd.), i kroz ciljani sadržaj povećali vidljivost stranice u pretragama. Zbog velikog broja pacijenata iz inostranstva, kompletnu stranicu smo preveli na engleski jezik.
Treći korak: Optimizacija i planiranje marketing kampanja
Nakon što smo uspješno postavili temelje novog brenda i redizajnirali web stranicu, uslijedila je faza intenzivnog i kontinuiranog marketinškog oglašavanja. Kreirali smo godišnji plan kampanja za 2024. godinu, gdje smo svaki mjesec podijelili u različite tematske cjeline kako bismo iskoristili sezonske prilike i relevantne događaje.
Na primjer, tokom ljetne sezone fokusirali smo se na promociju tretmana za obnovu kose, dok smo za ovogodišnje sportske događaje poput Evropskog prvenstva i Olimpijskih igara kreirali tematske kampanje koje su imale širu publiku. Svaka kampanja je precizno optimizovana, uz testiranje različitih vizualnih rješenja i kreativnih pristupa.
Koristili smo napredne mogućnosti ciljanja kako bismo doprijeli do specifične regionalne publike, a istovremeno smo vršili stalno testiranje oglasa kako bismo postigli što bolji povrat investicije.
Četvrti korak: Izgradnja baze leadova i email marketing
Na početku našeg angažmana, Poliklinika Dijamant imala je vrlo malu bazu kontakata. Postojeće Excel tabele sa ograničenim brojem email adresa i telefonskih brojeva reorganizovali smo i prebacili u omnichannel marketing softver koji omogućava slanje personalizovanih poruka putem različitih kanala – emaila, SMS-a, push notifikacija i WhatsApp poruka.
Kako bismo proširili ovu bazu, pokrenuli smo lead kampanje i organizovali nagradne igre, čime smo značajno povećali broj potencijalnih klijenata. Također smo pokrenuli mjesečni newsletter, koji redovno informiše korisnike o najnovijim ponudama, tretmanima i iskustvima pacijenata.
Rezultati: Promjena koja se može izmjeriti
Već u prvih nekoliko mjeseci saradnje, rezultati su bili više nego ohrabrujući. Broj leadova je drastično porastao, prikupljeno je više hiljada novih kontakata. Performanse web stranice su značajno unaprijeđene, uz povećanje prosječnog vremena zadržavanja korisnika na stranici za više od 40 sekundi. Optimizovane kampanje donijele su veći broj upita za usluge, a kontinuirana prisutnost kroz različite kanale omogućila je Poliklinici Dijamant da ostvari značajan iskorak u prepoznatljivosti i povjerenju korisnika.
Ovaj uspjeh je samo početak – Poliklinika Dijamant nastavlja jačati svoju poziciju na tržištu, a mi smo ponosni što smo dio ovog procesa i radujemo se budućim rezultatima koji će uslijediti.
Da li ste i vi spremni za promjenu iz korijena?
Ukoliko imate problem sa gubitkom kose od srca vam preporučujemo Polikliniku Dijamant i njihov stručni tim, a ukoliko imate problem sa dosegom vaših kampanja, prodajom ili želite unaprijediti vaš marketing, tu je naša marketing agencija – MITA Group. Kontaktirajte nas i zajedno ćemo razviti rješenja koja će podržati rast i uspjeh vašeg biznisa, baš kao što smo to učinili za Polikliniku Dijamant.