STR8 Game Liga: Uplovili smo u gejmerske vode

STR8 Game Liga: Uplovili smo u gejmerske vode

U svijetu digitalnog marketinga, pronalaženje novih načina za povezivanje s mladom ciljanom publikom predstavlja stalni izazov. Naša najnovija kampanja, koju smo realizovali za brend STRs8, bila je usmjerena prema gejmerskoj zajednici. Ovo je predstavljalo relativno novo područje za nas jer su e-sportovi na ovom prostoru tek u početnoj fazi razvoja. Poređenja radi, Statista predviđa da će vrijednost ovog tržišta u Evropi u 2024. godini dostići iznos od 1,32 milijarde eura! Projekt pod nazivom STR8 GAME LIGA okupio je igrače iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske u takmičenju u igri Counter Strike 2, s ciljem izgradnje veza i prepoznavanja brenda unutar ove specifične zajednice.

Realizacija kampanje

Naša agencija predano je radila na organizaciji ovog događaja, koji je uključivao dizajniranje vizualnog identiteta (logo i key vizual), promociju na društvenim mrežama Instagram i TikTok, brendiranje lokacije, fotografisanje, snimanje, live prenos, kao i logističku podršku za sam događaj. Događaj je bio dobro prihvaćen od strane zajednice, što je bilo ohrabrujuće, s obzirom na to da je ovo bio naš prvi pokušaj da direktno komuniciramo s gejmerskom publikom.

Key vizual STR8 Game lige

Rezultati prve STR8 Game lige

Nakon mjesec dana kvalifikacija, finale je održano u Connect Areni u Sarajevu, gdje su četiri najbolje ekipe pokazale svoje vještine. Atmosfera je bila pozitivna, a događaj je imao dobar doseg, zahvaljujući i prisutnosti poznatog YouTubera Namika Đulića. Pobjednička ekipa, #1113, odnijela je kući nagradu od 1.500 KM, dok su ostali učesnici dobili STR8 poklon pakete. Važan aspekt ovog događaja bio je pristup bez kotizacije, omogućavajući svim zainteresiranim igračima da učestvuju bez finansijskog opterećenja.

Nastavljamo dalje

Projekt STR8 GAME LIGA bio je korak ka razumijevanju i angažiranju s gejmerskom zajednicom. Iako je bilo izazova u realizaciji ovog novog pristupa, feedback zajednice i učesnika bio je većinom pozitivan. Ovaj projekt poslužio je kao učinkovita platforma za učenje i daljnji razvoj naših marketinških strategija. Naša agencija nastavlja pružati usluge kreiranja sadržaja na društvenim mrežama za ovog klijenta, a radujemo se i nastavku rada na sličnim projektima.

Ovaj događaj pokazao je da postoji prostor za rast i inovacije u načinu na koji brendovi komuniciraju sa svojim publikama, i nadamo se da će naše buduće inicijative biti jednako produktivne.

Podijeli:

Pogledaj još