Sarajevo Destinaton Festival 2024: Naše putovanje kroz organizaciju festivala

Sarajevo Destinaton Festival 2024: Naše putovanje kroz organizaciju festivala

Kada smo dobili informaciju da smo izabrani kao najbolji ponuđač za marketinšku agenciju Sarajevo Destination Festivala, nismo znali mnogo o onome što nas očekuje, ali već na prvom sastanku smo saznali da moramo da se bacimo na posao jer smo imali samo 2 mjeseca da iz nule osmislimo cijelu komunikaciju i promociju festivala.

O festivalu

Sarajevo Destination Festival je prvi poslijeratni sajam turizma koji organizuje Centar Skenderija, sajamski centar koji je pred sebe stavio ambiciozan plan da Sarajevu vrati epitet sajamskog grada koji ga je nekada krasio. Jedan od prvih koraka u tom procesu je organizacija turističkog sajma. Klijent je odlučio podići ovaj projekat na još veću razinu uz podršku brojnih partnera te uz sajam turizma organizovati i druge događaje, uključujući svečani prijem u Zemaljskom muzeju za učesnike i VIP zvanice te obilazak grada, konferenciju “KREATIVNE I ODRŽIVE ZAJEDNICE U TURIZMU 21. VIJEKA”, koncert benda Divanhana i brojne druge aktivnosti. Cilj je bio okupiti predstavnike vodećih turističkih agencija, zajednica, kompanija i platformi iz 15 zemalja, razmijeniti iskustva i omogućiti učesnicima da se povežu, uspostave nove kontakte i saradnju.

Naš zadatak

Pojednostavljeno rečeno, naša agencija je dobila zadatak da preuzme cjelokupni marketing i promociju festivala. Neke od aktivnosti koje smo morali realizovati su:

  • Kreiranje marketing strategije i medijskog plana
  • Osmišljavanje slogana festivala
  • Kreiranje ključnog vizuala kampanje i festivala
  • Produkcija promotivnog videa i dizajn svih materijala
  • Produkcija VO i radio džingla
  • Razvoj website-a
  • Komunikacija na društvenim mrežama
  • Zakup medija (TV, radio, OOH, digitala)
  • Live prenos, praćenje, fotografisanje i snimanje događaja
  • Kompletna PR podrška i organizacija konferencije za medije
  • Kreiranje aftermovie-a

I sve to unutar kratkog vremenskog perioda od 2 mjeseca.

Rješenje

Počevši od osmišljavanja marketinške strategije, naš tim je postavio temelje za uspjeh festivala. Odabrali smo mockup Instagram posta kao osnovu za key vizual festivala, prikazujući najpoznatije turističke destinacije u BiH. Slogan “The Journey Starts Here” kojeg smo osmislili odražava Sarajevo kao polaznu tačku svih putovanja i turističkih susreta. Naš developerski i web dizajn tim je kreirao web stranicu sa svim važnim informacijama i obrascem za prijavu učesnika te programom festivala. Istovremeno, medijski tim je radio na planiranju i implementaciji marketing kampanje kroz kombinaciju digitalnih, televizijskih, radio i outdoor reklama, zahvaljujući kojima smo uspjeli dosegnuti široku publiku i izazvati interesovanje kako lokalnih tako i međunarodnih turista. Kampanju smo podijelili u dvije faze – 1. fazu koja je uključivala komunikaciju ka izlagačima na domaćem i regionalnom tržištu, te 2. fazu koja je uključivala promociju festivala za posjetioce na lokalnom nivou. Ovo je značilo i da smo sve materijale morali prilagoditi za ove dvije različite faze i ciljen publike. Na društvenim mrežama smo osmislili stotine postova koji su prenijeli duh festivala i privukli pažnju publike iz regiona i šire.

Rezultati

Unatoč skromnom budžetu za oglašavanje, rezultati našeg rada bili su izvanredni, s obzirom na to da je Sarajevo Destination Festival privukao veliku pažnju, popunivši sva raspoloživa mjesta za izlagače, dok je broj posjetilaca tokom dva dana bio znatno veći od očekivanog. Prilikom planiranja morali smo biti kreativni i racionalno trošiti novac jer smo imali na raspolaganju veoma ograničen budžet.

Naša regionalna i bh. kampanja generisala je preko 4 miliona impresija i više od 20 hiljada posjeta website-u. TV kampanjom smo dosegli više od 50k gledalaca, a nije izostala ni radio kampanja putem koje smo sa više od 200 emitovanja na najpopularnijim radio stanicama dosegli skoro 40k slušalaca. Na outdoor LED displejima širom Sarajeva i BiH imali smo više od 11k prikazivanja.

Na društvenim mrežama Facebook i Instagram smo objavili nekoliko stotina postova te desetine storya u toku samog trajanja festivala, dosežući milionsku publiku u Bosni i Hercegovini i regiji. Naš PR tim također je ostvario izvanredne rezultate, zabilježivši više od 60 objava na gotovo svim relevantnim portalima u BiH, organizujući press konferenciju i više gostovanja na TV stanicama za predstavnike organizatora.

Zaključak

Sarajevo Destination Festival nije bio događaj, već putovanje samo po sebi. U realizaciji ovog projekta učestvovalo je čak osam agencijskih stručnjaka iz različitih oblasti, čime je osigurana sveobuhvatna podrška i kvalitetna izvedba. Projekat je zahtjevao intenzivnu koordinaciju i planiranje, kao i konstantnu komunikaciju sa klijentom. Održano je niz sastanaka kako bi se uskladili ciljevi, razjasnile ideje i riješile eventualne izazove. Naša posvećenost, kreativnost i timski rad doprinijeli su uspjehu festivala, postavljajući temelje za buduće inovacije u turizmu Bosne i Hercegovine.

Podijeli:

Pogledaj još