Naša uspješna priča na Gorenje BiH Facebook stranici traje od septembra 2012. godine.
Trenutno na Gorenje BiH Facebook stranici komuniciramo sa skoro 50.000 fanova. Privrženost naših fanova nam govori o tome kakav je naš odnos prema našim fanovima i našem klijentu. Na stranici se svakodnevno dijele zanimljivi sadržaji, gdje se mogu naći zanimljivi savjeti o kuhanju, ali i svim drugim kućnim poslovima, ali što je najvažnije, tu se može naći sve o Gorenje proizvodima.
U proteklom periodu smo za Gorenje uspješno realizovali kampanju: „Senzacija u bijelom“.
Našim fanovima smo omogućili da podijele svoje kulinarsko umijeće sa profesionalnim kuharom Morenom Debartolijem na Gorenje Eventu „Senzacija u bijelom“. Ono što su fanovi trebali da urade jeste da na e-mail adresu [email protected] pošalju vlastitu fotografiju sa receptom za slatko ili slano jelo koje će zadovoljiti osnovnu temu: „Senzacija u bijelom!“.. Profesionalni kuhar Moreno Debartoli je na osnovu dobivenih fotografija odabrao dva jela koja su najbolje odgovorila na temu: „Senzacija u bijelom“. Dva fana čije su fotografije bile odabrane kao najbolje imala su čast da kuhaju sa šefom kuhinje Hotela Bristol Morenom Debartolijem, na Gorenje eventu „Senzacija u bijelom!“.
Drugi dio kampanje „Senzacija u bijelom“ odnosio se na takmičenje putem foto aplikacije na Facebook stranici – fanovi su trebali postaviti fotografiju omiljene bijele odjevne kombinacije u aplikaciju, pozvati prijatelje da Like-aju njihovu fotografiju i na taj način su mogli osvojiti jednu od vrijednih dnevnih, sedmičnih ili glavnih nagrada. Za mjesec dana dobili smo više od 20.000 novih fanova na stranici, a Talking About u tom periodu je iznosio čak 9.000.
