
Povećavamo prodaju kombinacijom tradicionalnih i digitalnih kanala oglašavanja.
Naši stručnjaci za digitalno i tradicionalno oglašavanje će kreirati strategije i detaljne planove za povećanje prodaje. Google partnerstvo nam omogućava pristup posebnim alatima i stručnjacima najvećeg svjetskog pretraživača kako bi postigli što bolje rezultate uz minimalnu cijenu konverzije.

Naš pristup
SEO marketingu i web optimizaciji pristupamo temeljito i s ciljem postizanja dugoročnih rezultata. Počinjemo s temeljitim analiziranjem vaše web stranice kako bismo identificirali ključne prilike za optimizaciju. Naši SEO stručnjaci koriste najnovije tehnike i (skupe) alate kao što je Semrush kako bi poboljšali vašu poziciju na tražilicama i privukli organske/besplatne posjete na web stranici. Zajedno s našim web dizajnerima, osiguravamo da vaša stranica pruža vrhunsko korisničko iskustvo koje će povećati angažman i konverzije.
- Najbolji SEO stručnjaci
- Plaćeni najbolji SEO alati
- Strateški pristup
- Dugoročni rezultati
- Brzo učitavanje
- Tehnička optimizacija
- Pomoć u odabiru najboljih servera za hostig web stranice
- Kontinuirana podrška i praćenje performansi
STRATEŠKO PLANIRANJE I ALATI KOJE KORISTIMO
Da bi odredili generalnu strategiju oglašavanja, slijedimo sljedeće korake i koristimo sljedeće alate:
Izvještaj o konkurenciji – Šta, kada i u kojoj mjeri radi i ulaže konkurencija
Medijska izloženost – Navike ciljne skupine u korištenju medija
Affinity index
Projekciju gledanosti programa u budućnosti kao osnove za media planiranje,
Planiranje i optimizacija reklamnih kampanja na TV stanicama koje su obuhvaćene istraživanjem
Praćenje kampanja na dnevnom nivou i korekciju naručenih emitiranja kako bi ostvarili planirani reach,
Obračun realizovanih RTG i provjeru fakturisanih količina
Doseg medija do ciljne skupine (reach – Arianna)
Frekvencija oglašavanja – koliko puta želimo da plasiramo promotivnu poruku
Cijena oglašavanja – CPP, CPM, CPS, CPC, …
Kvalitativni parametri – eq GRP, affinity index, pozicioniranje oglasa/spota, OTS
Relevantnost – da li su program, medijski kanal i sadržaj relevantni za ciljnu skupinu
Terminski odabir – kada je najbolje vrijeme za oglašavanje/plasiranje poruke ciljnoj skupini
ROI, učinkovitost, budžet kampanje – koji je ukupni trošak
Agency inteligence – Drugi izvori podataka prikupljenih tokom rada (gledanost kroz kablovske operatere, iskustvo, ekspertiza i intuicija za targetiranje pravog trenutka). (redovan alat)
ZAKUP MEDIJA
Pri zakupu vodimo računa o cijeni oglašavanja (CPP, CPM, Eq GRP), Affinity Indexu, pozicioniranju spotova te relevantnosti kanala i programa za ciljnu skupinu. Kupovina GRP-a i TPR-a u planningu.
PROCEDURE ONLINE ZAKUPA:
Strateškim planiranjem određujemo udio kanala u budžetu.
–Direktni zakup na portalima (zakup display, native, video preroll oglašavanja na BH portalima / izvještavanje kroz doubleclick izvještaje portala)
–Google Search i Display (zakup te optimizacija oglasa kroz google adwords, istraživanje ključnih riječi, kreiranje više oglasa / izvještavanje kroz adwords izvještaje)
–Facebook i Instagram Ads (zakup te optimizacija oglasa kroz Facebook ads, izvještavanje kroz Facebook izvještaje)
–YouTube (zakup i optimizacija oglasa kroz Google adwords, izvještavanje kroz adwords izvještaje)
–Native oglasi (kroz mrežu za native oglašavanje, kroz direktnu vezu kroz news feed portala ili putem Doubleclick ad Exchangea).
*Svi oglasi prolaze proceduru A/B testinga da bi optimizirali rezultate.
Naši rezultati
