Skip to content Skip to footer

Povećavamo prodaju kombinacijom tradicionalnih i digitalnih kanala oglašavanja.

Naši stručnjaci za digitalno i tradicionalno oglašavanje će kreirati strategije i detaljne planove za povećanje prodaje. Google partnerstvo nam omogućava pristup posebnim alatima i stručnjacima najvećeg svjetskog pretraživača kako bi postigli što bolje rezultate uz minimalnu cijenu konverzije.

Naš pristup

SEO marketingu i web optimizaciji pristupamo temeljito i s ciljem postizanja dugoročnih rezultata. Počinjemo s temeljitim analiziranjem vaše web stranice kako bismo identificirali ključne prilike za optimizaciju. Naši SEO stručnjaci koriste najnovije tehnike i (skupe) alate kao što je Semrush kako bi poboljšali vašu poziciju na tražilicama i privukli organske/besplatne posjete na web stranici. Zajedno s našim web dizajnerima, osiguravamo da vaša stranica pruža vrhunsko korisničko iskustvo koje će povećati angažman i konverzije.

STRATEŠKO PLANIRANJE I ALATI KOJE KORISTIMO

Da bi odredili generalnu strategiju oglašavanja, slijedimo sljedeće korake i koristimo sljedeće alate:

Izvještaj o konkurenciji – Šta, kada i u kojoj mjeri radi i ulaže konkurencija

Medijska izloženost – Navike ciljne skupine u korištenju medija

Affinity index

Projekciju gledanosti programa u budućnosti kao osnove za media planiranje,

Planiranje i optimizacija reklamnih kampanja na TV stanicama koje su obuhvaćene istraživanjem 

Praćenje kampanja na dnevnom nivou i korekciju naručenih emitiranja kako bi ostvarili planirani reach,

Obračun realizovanih RTG i provjeru fakturisanih količina

Doseg medija do ciljne skupine (reach – Arianna)

Frekvencija oglašavanja – koliko puta želimo da plasiramo promotivnu poruku

 

Cijena oglašavanja – CPP, CPM, CPS, CPC, …

Kvalitativni parametri – eq GRP, affinity index, pozicioniranje oglasa/spota, OTS

Relevantnost – da li su program, medijski kanal i sadržaj relevantni za ciljnu skupinu

Terminski odabir – kada je najbolje vrijeme za oglašavanje/plasiranje poruke ciljnoj skupini

ROI, učinkovitost, budžet kampanje – koji je ukupni trošak

Agency inteligence – Drugi izvori podataka prikupljenih tokom rada (gledanost kroz kablovske operatere, iskustvo, ekspertiza i intuicija za targetiranje pravog trenutka). (redovan alat)

ZAKUP MEDIJA

Pri zakupu vodimo računa o cijeni oglašavanja (CPP, CPM, Eq GRP), Affinity Indexu, pozicioniranju spotova te relevantnosti kanala i programa za ciljnu skupinu. Kupovina GRP-a i TPR-a u planningu.

PROCEDURE ONLINE ZAKUPA:

Strateškim planiranjem određujemo udio kanala u budžetu.

Direktni zakup na portalima (zakup display, native, video preroll oglašavanja na BH portalima / izvještavanje kroz doubleclick izvještaje portala)

Google Search i Display (zakup te optimizacija oglasa kroz google adwords, istraživanje ključnih riječi, kreiranje više oglasa / izvještavanje kroz adwords izvještaje)

Facebook i Instagram Ads (zakup te optimizacija oglasa kroz Facebook ads, izvještavanje kroz Facebook izvještaje)

YouTube (zakup i optimizacija oglasa kroz Google adwords, izvještavanje kroz adwords izvještaje)

Native oglasi (kroz mrežu za native oglašavanje, kroz direktnu vezu kroz news feed portala ili putem Doubleclick ad Exchangea).

 

*Svi oglasi prolaze proceduru A/B testinga da bi optimizirali rezultate.

Dobijte ekskluzivne marketinške savjete

Pretplatite se na naš newsletter i budite u kontaktu sa svim najnovijim marketinškim savjetima, trendovima i trikovima.