Kreativni koncept- Izađi i bori se!

Ove jeseni naš tim se susreo sa novim kreativnim izazovom. Od Lutrije BiH, našeg dugogodišnjeg klijenta, dobili smo zahtjevan zadatak da osmislimo kreativni koncept za projekt podrške najpopularnijim domaćim nogometnim klubovima – FK Željezničar, FK Sarajevo i NK Čelik, koji će istovremeno promovisati i eNovčanik Lutrije BiH.

 Odlučili smo da u projekt uključimo igrače i navijače premijerligaša. Sa umjetničkim sastavom udaraljki ”Drum Orcestra” i odabranim igračima smo snimili spot, tj. novu navijačku pjesmu ”Izađi i bori se”. Pjesma prenosi univerzalnu poruku o nogometu kao jedinstvenom sportu koji spaja ljude različitih životnih pozadina i generacija.

 

Osim spota, projekt smo promovisali i na društvenim mrežama i to putem zvanične Facebook stranice Kladionice Lutrije BiH i Instagram profila, koji smo otvorili u sklopu projekta. Navijače smo pozvali da učestvuju u nagradnim igrama u kojima pred svaku domaću utakmicu imaju priliku osvojiti dresove, navijačke rekvizite, ulaznice za utakmicu, ali pred domaćim navijačima izvesti penal na poluvremenu utakmice koji im donosi bonus na eNovčaniku.

 

Na društvenim mrežama već smo nagradili desetine fanova Željezničara, Sarajeva i Čelika, a 7 navijača je isprobalo svoje šuterske vještine, pri čemu su se neki pokazali manje, a neki više uspješni. Na utakmicama u okviru Premijer lige BiH naše promoterke su podijelile hiljade vaučere s bonusima za registraciju na eNovčanik Lutrije BiH, a potvrdu uspješnosti projekta dobili smo od klijenta koji bilježi odlične rezultate na uplatno-prodajnim mjestima i putem interneta. Dodajmo još da se projekt nastavlja i u narednim mjesecima.

 

Svih 9 verzija spota kojeg smo snimili možete pogledati na YouTube kanalu Lutrije BiH: