Nagradna igra „Zašto je moja škola cool“?

Stranica koju većina nas, bar jednom dnevno mora posjetiti definitivno je Facebook. Njegovom pojavom, otvoreni su potpuno novi kanali komunikacije u društvu, a prednostima koje nam pruža osvojio je srca više od milijardu korisnika, pa nije ni čudo što je jedan od najdominantnijih servisa na Internetu.

No, osim za privatne korisnike Facebook je vrlo popularan i za promociju poslovnih aktivnosti, pa danas gotovo i da ne postoji kompanija koja nema stranicu na Facebook-u, promovirajući tako (manje ili više uspješno), svoje poslovne aktivnosti, informirajući potencijalne i trenutne kupce o novostima u ponudi i pokušavajući ostvariti dvosmjernu komunikaciju sa svojim kupcima. A prema našim dosadašnjim iskustvima, kad fanovi odluče pratiti neku stranicu, vole biti nagrađeni.

Više od 40. 000 fanova za tri dana, preko 130.000 jedinstvenih glasova u aplikaciji i dobiti preko 85.000 novih fanova za vrijeme trajanja takmičenja i sve to bez ijednog plaćenog oglasa, zvuči odlično ali, za mnoge je samo nedosanjan san. Za mnoge, osim za naše klijente. Za kompaniju BH Telecom smo, polovinom novembra organizirali nagradnu igru u kojoj su fanovi imali zadatak  da naprave video snimak u trajanju od tri minute kojim prikazuju zašto je njihova škola cool. Koristili smo dvije aplikacije: prva aplikacija je bila namijenjena za upload takmičarskih snimaka, a druga za glasanje za video snimke. Unutar ove aplikacije su prikazani takmičarski snimci, a korisnici su mogli da glasaju za video ili da ga podijele sa svojim prijateljima na Facebooku.

Cilj ove nagradne igre bio je nagrađivanje 35 škola širom BiH, te podizanje svijesti o društveno-odgovornim aktivnostima koje ova kompanija redovno organizira.

U takmičenju učestvovalo je 280 škola. Na početku takmičenja stranica BH Telecoma je imala 139.768 fanova, a po završetku 225.699 fanova.
Ovo je sada vodeća stranica po boju fanova u Bosni i Hercegovini iz oblasti telekomunikacija.

Ukoliko ste u nedoumici o pojavljivanju Vaše kompanije na nekoj od društvenih mreža obratite nam se. Mi znamo recept za uspjeh.

Uostalom, ne govore li ove brojke dovoljno? :)